انتشار یک خبر جدید و عجیب درباره “پیکه” و “شکیرا”

رسانه‌های اسپانیایی از برطرف شدن ناگهانی اختلافات میان مدافع میانی بارسلونا و همسر سابقش خبر دادند.

انتشار یک خبر جدید و عجیب درباره “پیکه” و “شکیرا”
کد خبر : ۹۷۱۶۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نام جرارد پیکه و همسر سابق او شکیرا دوباره به صدر فهرست تیترهای پرمخاطب در رسانه‌‌های اسپانیایی برگشته است. دلیل این اتفاق هم شنیده شدن زمزمه احتمال توافق آنها برای آتش‌بس و پایان دادن به اختلافات پس از جدایی اخیرشان از یکدیگر بوده است.

پیکه و همسر کلمبیایی‌اش ماه گذشته به زندگی مشترک‌شان پایان دادند که درباره دلیل آن شایعات فراوانی منتشر شد. چندی پیش هم خبری دیگر منتشر شد مبنی بر اینکه این زوج معروف برای گرفتن حضانت دو فرزند مشترک‌شان وکیل استخدام کرده‌اند و کارشان به دادگاه کشیده شده است.

اکنون اما خبرهای دیگری درباره آنها شنیده می‌شود، خبری حاکی از تصمیم احتمالی پیکه برای مصالحه با همسرش و به خطر نیفتادن آینده فرزندان‌شان.

در واقع این ادعای یک خبرنگار اسپانیایی به نام جوردی مارتین در تلویزیون اسپانیا است که اعلام کرده پیکه اکنون با فردی جدید ارتباط ندارد.

طبق ادعای مارتین، پیکه درصدد راهی برای نزدیک کردن مواضع خود به مواضع همسر سابقش است تا به این شیوه از بروز یک جنگ علنی که ممکن است احساسات فرزندانش را جریحه‌دار کند، جلوگیری شود.

گویا اقدامات اولیه برای تحقق این هدف بدون حضور دو طرف و تنها از طریق وکلای آنها صورت خواهد گرفت اما هدف نهایی اتخاذ تصمیمی است که به نفع تمام اعضای خانواده باشد.

کد خبر : ۹۷۱۶۲
0
۰
ارسال نظر