افشای کلیت ماجرای تولید “همسفر۲”

بهروز وثوقی در گفتگو با مدیر یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، کلیت ماجرای تولید “همسفر۲” را تکذیب کرد.

افشای کلیت ماجرای تولید “همسفر۲”
کد خبر : ۱۳۸۱۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از سینما روزان؛ بهروز وثوقی در گفتگو با مدیر یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، کلیت ماجرای تولید "همسفر۲" را تکذیب کرد.

واکنش بهروز وثوقی به تولید همسفر۲

علیرضا امیرقاسمی مدیر شبکه طپش درباره گفتگو با وثوقی بیان داشت: تولید "همسفر۲" یا "هم‌گریز" اساسا واقعیت ندارد و در گپی که با بهروز وثوقی داشتیم او نیز بر این امر تاکید کرده است.

مدیر طپش ادامه داد: بهروز وثوقی گفته که تولید "همسفر۲" فقط یک پیشنهاد بوده و اصلا قرار بر ساخت فیلم نبوده است. بهروز وثوقی سالهاست فیلمی بازی نکرده و از بازی در فیلم "فصل کرگدن"بهمن قبادی هم راضی نیست.

بیشتر بخوانید: ساخت قسمت دوم فیلم محبوب «همسفر»

امیرقاسمی افزود: امروز برای وثوقی یا فائقه آتشین، ساخت "همسفر۲" هیچ فایده‌ای ندارد و هیچ کمکی به اعتبار این دو نمی‌کند. در هالیوود اگر فیلمی مشهور را بازسازی می‌کنند با بازیگران تازه و متفاوت است.

بازگشت به سینمای بهروز

این فعال ماهواره‌ای درباره بازگشت به سینمای بهروز چنین گفت: بهروز وثوقی بر روی سناریویی متفاوت کار می‌کند و اگر به نتیجه برسد حتما باز هم کار خواهد کرد ولی ابدا به دنبال دنباله‌سازی فیلمهای محبوبش نیست.

فیلم "همسفر"(۱۳۵۴)توسط #مسعود_اسداللهی به تهیه‌کنندگی مهدی مصیبی ساخته شده بود. بهروز وثوقی، فائقه آتشین و رضا کرم‌رضایی بازیگران اصلی فیلم بودند.

سه دهه بعد، موسسه سینمایی پویافیلم، "عروس فراری" را با اقتباس از "همسفر" تولید کرد. امین حیایی، الناز شاکردوست و غلامحسین لطفی بازیگران "عروس فراری" بودند. نسخه بازسازی "همسفر" بارها از تلویزیون پخش شده است.

کد خبر : ۱۳۸۱۳
0
۰
ارسال نظر