افشای حقیقتی عجیب از نامزد رونالدو؛ جورجینا بی آبرو شد!

مستند جورجینا نامزد رونالدو به زودی پخش می شود اما قبل از آن دایی جورجینا دست به افشاگری زده و او را شیطان می خواند.

افشای حقیقتی عجیب از نامزد رونالدو؛ جورجینا بی آبرو شد!
کد خبر : ۷۱۰۵۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر ورزشی؛ در حالی که مستند جورجینا رودریگس اواخر ژانویه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد، ضبط این مستند حواشی زیادی داشته و برخی از اعضای خانواده نامزد کریستیانو رونالدو از دست او به شدت ناراحت هستند.

این هفته مستند نتفلیکس جورجینا در مورد زندگی شخصی‌اش منتشر می‌شود و او در آن در مورد زندگی رؤیایی‌اش با نامزدش کریستیانو رونالدو به جهان توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: زندگی جنجالی"نامزد رونالدو"، خدمتکاری که صاحب زندگی لوکس شد!

تعطیلات با ستاره منچستریونایتد در قایق تفریحی، پرواز با هواپیمای خصوصی و خریدهای پر زرق و برق. این مدل اسپانیایی که همزمان با پخش مستند «من جورجینا هستم» در روز پنجشنبه ۲۸ ساله می‌شود، می‌گوید من به خوبی می‌دانم «هیچی نداشتن در زندگی چگونه است و همه چیز داشتن چه حالی دارد.»

او با تأکید می‌گوید که هرگز زندگی‌اش قبل از آشنایی با کریستیانو رونالدو را فراموش نخواهد کرد.

اما امروز می‌بینیم که برخی از افراد خانواده او از اینکه جورجینا بعد از آشنایی با رونالدو و به دنیا آوردن دخترشان آلانا مارتینا آن‌ها را فراموش کرده، ناراحت هستند.

۱۰۰۰۰۰ پوند کوکائین

دایی جورجینا، خسوس هرناندس، که می‌گوید وقتی پدر جورجینا به دلیل توطئه قاچاق مواد مخدر در زندان بود من او را بزرگ کردم، جورجینا را به خاطر فراموش کردنش «شیطان» خطاب می‌کند. او می‌گوید: «شاید جورجینا از ما خجالت می‌کشد و تصور می‌کند از ما بهتر است چرا که ما زندگی لوکسی مانند او نداریم. من هیچوقت تقاضایی از او نکردم، از وقتی فهمیدم با رونالدو رابطه دارد شاید یک یا دوبار با من تماس گرفته باشد.»

دیگران هم ناراحت هستند. خواهر ناتنی جورجینا که ۳۳ ساله است می‌گوید: «وقتی تولد پسرم بود و از جورجینا خواستم که اگر می‌تواند از کریستیانو بخواهد که پیراهنی را برای پسرم امضا کند، جورجینا گفت «نه» چون نمی‌خواست مزاحم رونالدو که در تعطیلات بود بشود.»

در این میان، مادربزرگ جورجینا ۳ سال پیش در ۸۰ سالگی از دنیا رفت بدون اینکه به آلانا مارتینا معرفی شود. جورجینا در خاکا که شهری در شمال شرقی اسپانیا است بزرگ شد و دوران کودکی سختی داشت.

مادرش آنا ماریا هرناندس با پدر آرژانتینی جورجینا به نام «خورخه» بعد از مهاجرتش به اسپانیا آشنا شد. اما یک روز قبل از تولد پنج سالگی جورجینا، پدرش به دلیل توطئه قاچاق بیش از ۱۰۰ هزار پوند کوکائین از اسپانیا دستگیر شد.

کد خبر : ۷۱۰۵۲
0
۰
ارسال نظر