افشای اتهامات جدید و باورنکردنی “خانم بازیگر معروف”

شایعات حاکی از این است که ظاهرا امبر هرد در حال باج گیری از مردان هالیوودی به وسیله برقراری رابطه جنسی است.

افشای اتهامات جدید و باورنکردنی “خانم بازیگر معروف”
کد خبر : ۱۱۲۰۸۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، شایعات حاکی از این است که ظاهرا امبر هرد در حال باج گیری از مردان هالیوودی به وسیله برقراری رابطه جنسی است. موضوعی که باعث شده این بازیگر در لیست سیاه هالیوود قرار بگیرد.

ازجمله این مردان که تاکنون درباره آنها شنیده شده می توان به کارگردان فیلم آکوامن (Aquaman)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، ستاره این فیلم و زک اسنایدر (Zack Snyder)، تهیه کننده آن اشاره کرد.

پیش از این شنیده شده بود که امبر هرد برای آنکه بتواند در این فیلم نقش به دست بیاورد با جیسون موموآ و زک اسنایدر رابطه برقرار کرده، اما این اولین باری است که درباره جیمز وان (James Wan) کارگردان چینی تبار فیلم آکوامن می شنویم.

امبر هرد و جیمز وان

Pop Topic، سایت شایعه پراکنی استرالیایی، گزارش داده که به گفته یک منبع آگاه، امبر هرد به خاطر اخاذی و سوء استفاده از دیگران با هدفِ گرفتن نقش در فیلم ها از طریق برقراری رابطه جنسی، در لیست سیاه هالیوود قرار گرفته است.

به گفته این منبع نزدیک، امبر هرد از جیمز وان، کارگردان آکوامن هم باج خواهی کرده که این موضوع حضور هرد در دنباله این فیلم و تلاش وان برای نگه داشتن او با وجود درخواست مدیران برای حذفش را توضیح می دهد.

این منبع همچنین می گوید: «تقریبا مطمئن هستم که او با جیمز وان رابطه داشته اما از این بیشتر از این موضوع مطمئن هستم که آکوامن ۲ آخرین فیلم هالیوودی خواهد بود که امبر هرد را در آن خواهید دید. هالیوود او را در لیست سیاه قرار داده است.»

امبر هرد، جیسون موموآ و زک اسنایدر

اولین بار شایعه باج گیری امبر هرد برای نشستن روی نیمکت بازیگران یک فیلم در سایت Crazy Days and Nights دیده شد که طبق گزارش ها توسط یک وکیل هالیوود اداره می شود. شش سال پیش در پستی که به نظر می رسد حالا حذف شده، ادعا شد که امبر هرد با جیسون موموآ و زک اسنایدر رابطه داشته تا نقش Mera را در قسمت اول فیلم آکوامن به دست آورد.

پیش از این کامران پاشا (Kamran Pasha)، فیلم نامه نویس و کارگردان هالیوودی نیز تایید کرده بود که شیوه به دست آوردن نقش در فیلم ها توسط امبر هرد کاملا شناخته شده است.

کد خبر : ۱۱۲۰۸۷
0
۰
ارسال نظر