مراسم ازدواج عجیب دختر 11 ساله توسط پدرش/ عکس

پیرمرد 62 ساله اهل کالیفرنیا یکی از متفاوت ترین و در عین حال غم انگیزترین مراسم عروسی را برای دختر 11 ساله اش برگزار کرد.

مراسم ازدواج عجیب دختر 11 ساله توسط پدرش/ عکس
کد خبر : ۹۶۰۱۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، جیم زتز 62 ساله اهل کالیفرنیا که مبتلا سرطان لوزالمعده سطح 4 است و مطمن بود که در مراسم عروسی دخترش حضور نخواهد داشت.

پس در مراسمی که در حیاط پشتی منزل شان در 14 مارس با حضور اقوام و دوستان خوب برگزار شد با غرور دست دخترش جوزی را گرفت و رینگ ای را بر انگشت اشاره وی قرار بخشید تا برای دختر خویش یاد ای شیرین به جای بگذارد.

پدر بسیار بیمار یک دختر 11 ساله که می دانست آنقدر زنده نخواهد ماند تا در عروسی دخترش او را همراهی کند بنابراین چند سال زودتر مراسم عروسی را با او برگزار کرد.

عکاسی به نام لیندزی ویلاتورو که درباره داستان غم انگیز خانواده زتز مطلع شده بود. تصمیم گرفت کاری متفاوت را در آخرین روزهای باهم بودنشان انجام دهد.

او در عرض 72 ساعت توانست مقدماتی همانند مراسم ازدواج از قبیل کیک عروسی، لباس، گل ، آرایش مجانی و تدارکات را فراهم کند.

مادر وی اشاره کرد که جوزی از این حقیقت که روزی عروس شود و پدرش او را همراهی نکند بسیار ناراحت است، بنابراین خانم ویلاتورو تصمیم گرفت به این منظور دست به یک ابتکار تازه بزند و در روز عروسی واقعی اش بتواند ویدئوی از همراهی پدرش با وی را پخش کند.

کد خبر : ۹۶۰۱۰
0
۰
ارسال نظر