ازدواج جنجالی “آقای بازیگر” با وکیل سرشناس/ عکس

در حین اجرای دادگاه جانی دپ و امبر هرد چند باری کامیل واسکوئز وکیل جانی دپ اقدامی عجیبی انجام داد.

ازدواج جنجالی “آقای بازیگر” با وکیل سرشناس/ عکس
کد خبر : ۸۹۷۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی جنجالی از جانی دپ و وکیلش کامیل واسکوئز در دادگاه طلاق امبرهرد و جانی دپ می بینید. این عکس در دنیا وایرال شده است و از رابطه عاشقانه جانی دپ و وکیلش در دادگاه صحبت می شود.

ازدواج جنجالی "آقای بازیگر" با وکیل سرشناس/ عکس

عکسی جنجالی از جانی دپ و وکیلش کامیل واسکوئزدر دادگاه طلاق امبرهرد و جانی دپ می بینید. این عکس در دنیا وایرال شده است و از رابطه عاشقانه جانی دپو وکیلش در داداگاه صحبت می شود.

عکسی از واسکزوکیل جانی دپ که او را در آغوش گرفته بود در حالی که چشمانش را بسته بود و با رضایت لبخند می زد در سراسر جهان پخش شد.جانی دپ و امبر هرد بازیگران مشهور هالیوود مدتی است مشغول رفت و آمد به دادگاه برای طلاق هستند. جانی دپ 6 سال با امبر هرد زندگی کرد که در این 6 سال همیشه با هم در حال درگیری و جدال بودند.

امبرهرد دومین همسر جانی دپ است. جانی دپ از همسر اولش سالهاست طلاق گرفته و یک دختر بزرگ به نام لی لی و یک پسر دارد.

کامیل واسکوئز، وکیل پر زرق و برق جانی دپ، در روزهای اخیر به دلیل بازجویی متقابل همسر سابق این بازیگر، امبر هرد، در دادگاه هتک حرمت آنها در ویرجینیا، به یک نام آشنا تبدیل شده است.

نظر یک کارشناس زبان بدن

یک کارشناس زبان بدن بعد از بررسی تصاویر آنها در دادگاه می گوید نحوه بغل کردن وکیل جانی دپ مانند کسی است که قهرمان زندگی اش را در آغوش گرفته است. در مراحل مختلف دادگاه، واسکوئز دیده شده است که به طور حمایتی به دپ لبخند می زند و حتی او را در داخل دادگاه در آغوش گرفته است.

برخی در رسانه های اجتماعی حدس می زنند که این جفت یک آیتم هستند و واسکوئز در هنگام خروج از دادگاه در روز چهارشنبه در مورد شایعات عاشقانه صحبت می کند.
سنجاق

اما یکی ازکارشناسان زبان بدن می گوید که مبادلات محبت آمیز بین این جفت احتمالاً در تلاشی انجام می شود تا دپ نرم تر و دوست داشتنی تر به نظر برسد - تقریباً مانند یک "قهرمان رمانتیک" از یکی از فیلم های قدیمی تر.

یک کارشناس زبان بدن می‌گوید که مبادلات محبت آمیز بین جانی دپ و وکیلش کامیل واسکوئز احتمالاً در تلاشی انجام شده است تا دپ نرم‌تر و دوست‌داشتنی‌تر به نظر برسد - تقریباً مانند یک «قهرمان رمانتیک» در یکی از فیلم‌های قدیمی‌اش.

کد خبر : ۸۹۷۶۶
0
۰
ارسال نظر