ادعای عجیب آقای وزیر درباره اینترنت که متعجبتان می کند!

وزیر ارتباطات در ادعایی عجیب گفت: از زمانی که وزارت خانه را گرفتیم سرعت اینترنت خانگی و همراه اول افزایش داشته است.

ادعای عجیب آقای وزیر درباره اینترنت که متعجبتان می کند!
کد خبر : ۸۸۳۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها؛ در حالی که طی هفته‌های اخیر شهروندان و کاربران از کاهش سرعت اینترنت گلایه کردند، وزیر ارتباطات در اظهاراتی عجیب مدعی افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه و خانگی شده است!

ایرنا به نقل از عیسی زارع پور:

* زمانی که وزارت خانه را تحویل گرفتم سرعت اینترنت تلفن همراه ۲۱ و هشت دهم مگابیت بر ثانیه بوده است و الان با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۲۵ رسیده است سرعت اینترنت خانگی نیز حدود ۹ مگابیت بر ثانیه بوده و اکنون به حدود ۱۰ رسیده است.

بیشتر بخوانید: گرانی بی سروصدای "اینترنت"؛ خداحافظی با دوره ارزانی!

* (در مورد سرعت اینترنت تلفن همراه و اینترنت خانگی): مراجع جهانی و سایت های معتبری در مورد سرعت ارائه خدمات اینترنت قابل رجوع و استناد هستند و ما نیز آن را می پذیریم.

* این مراجع ماهیانه،بر اساس نتایج سایت "Speed Test" کشورها را در اینترنت سیار و ثابت اندازه گیری می کنند و زمانی که وزارت خانه را تحویل گرفتم سرعت اینترنت تلفن همراه ۲۱ و هشت دهم مگابیت بر ثانیه بوده است و الان با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۲۵ رسیده است سرعت اینترنت خانگی نیز حدود ۹ مگابیت بر ثانیه بوده و اکنون به حدود ۱۰ رسیده است.

* البته این اعداد رضایت بخش نیست و ما در ارتباطات ثابت رتبه ۱۴۵ را در دنیا داریم و در شبکه سیار به میانگین جهانی نزدیک تر هستیم ولی این سرعت شایسته مردم ما نیست و به دلیل عقب ماندگی تاریخی این وضعیت ایجاد شده و حتماً باید سرعت و کیفیت افزایش پیدا کند و یکی از بال های شبکه ملی اطلاعات همین شبکه پر سرعت و با کیفیت در سراسر کشور است اما پس رفتی هم نداشته ایم.

کد خبر : ۸۸۳۱۷
0
۰
ارسال نظر