احضار بخاطر مائده پرمخاطب‌ترین سریال شد یا ارواح؟

افخمی در جذب مخاطب زرنگ است یا با تبلیغ ارواح یا با استفاده از بازیگر نقش اول خوش چهره مخاطب را می آورد.

احضار بخاطر مائده پرمخاطب‌ترین سریال شد یا ارواح؟
کد خبر : ۲۰۴۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - سریال احضار بر اساس یک نظر سنجی پرمخاطب‌ترین سریال ماه رمضانی تلویزیون شد. صفحه این سریال در فضای مجازی هم مدام از این آمارها می دهد.

احضار پرمخاطب ترین سریال شد.

اما اینکه چرا این سریال پر بازدید شده دلیلش هرچه هست کیفیت بالای کار نیست. چه اینکه بسیاری از سایت های تخصصی فیلم و سریال نقدهای تندی به این سریال داشتند.

البته مخاطب عادی هم می فهمد چقدر بازی ها در سریال احضار مصنوعی است و الکی سریال کشدار شده است و داستان ها فرعی داد.

دلیل پر مخاطب شدن در درجه اول بی رقیب بودن این سریال در خشکسالی کارهای خوب در تلوزیون است. براساس یک نظرسنجی‌ِ سازمان صدا و سیما، «احضار» با کارگردانی علیرضا افخمی، پرمخاطب‌ترین سریال ماه رمضانی تلویزیون شد و «یاور» و «بچه مهندس۴»، به ترتیب رتبه دوم و سوم در جذب مخاطب را به‌دست آوردند.

دلیل دیگر تبلیغات متععد و پرداختن به موضوعات ماورایی با تیزرهای به ظاهر ترسناک است که این سریال را بر سر زبان ها انداخت.

دلیل سوم می تواند حضور آدرینا صادقی بازیگر تئاتر در نقش مائده باشد که با توجه به گریم و نوع پوشش اعیانی و آرایش خاص نسبت به تلوزوین مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

آدرینا صادقی در نقش مائده احضار معروف شد.

البته ساعت پخش سریال هم بسیار مناسب است.

نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما،

  • سریال «احضار»، محصول مرکز سیمافیلم که روی آنتن شبکه یک می‌رود، با ۴۳.۱ درصد مخاطب و رضایت حدود ۷۴ درصدی در صدر سریال‌های پرمخاطب و محبوب تلویزیون قرار گرفته است.
  • سریال «یاور» از شبکه سه سیما با حدود ۴۱ درصد مخاطب و رضایت بیش از ۸۱ درصد، دومین سریال مورد پسند مردم شده است.
  1. فصل چهارم سریال «بچه مهندس» از شبکه دو سیما نیز با ۳۷.۳ درصد مخاطب و رضایت بیش از ۷۲ درصد، در جایگاه سوم سریال‌های رمضانی سیما در سال ۱۴۰۰ قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۰۴۶۱
0
۰
ارسال نظر