“احسان علیخانی” چه بود و چه شد/ ویدئو باورنکردنی

ویدئو متعلق به برنامه پسرای ایرونی گزارشگری احسان علیخانی در فضای مجازی پخش شد که چهره این آقای مجری را در قدیم نشان می دهد.

“احسان علیخانی” چه بود و چه شد/ ویدئو باورنکردنی
کد خبر : ۵۹۵۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، چند سال پیش برنامه ای به نام پسرای ایرونی با مجری‌گری جواد مولانیا و تهیه‌کنندگی امیرحسین خرمشاهی در سال ۱۳۸۴ روی آنتن تلویزیون رفت که احسان علیخانی در این برنامه در نقش گزارشگر میدانی انجام وظیفه می‌کرد و چهره ای متفاوت داشت.

احسان علیخانی و جنجال موسسه مالی ثامن الحجج

در تیرماه ۹۷ در پی انتشار تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج، از دو تن از هنرمندان و مجریان صدا و سیما با نام‌های «م - م» و «ا - ع» نیز اسم برده شد که سریعا افکار را متوجه مهران مدیری و احسان علیخانی می‌کرد.

خبر دریافت مبلغ ۳ میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و با عنوان هدیه توسط احسان علیخانی فوری در شبکه‌های اجتماعی نشر پیدا کرد و واکنش‌های منفی فراوانی را به دنبال داشت.

به دنبال آن احسان علیخانی سی تیر ماه ۹۷ در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت ۳ میلیارد تومان بابت تبلیغات ۶ برنامه را پذیرفت.

اما او گفت این مبلغ را بعنوان تهیه کننده و برای تأمین هزینه تولید برنامه‌ها دریافت کرده که با توجه به بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده است. حضور وی در برنامه حالا خورشید هم با حواشی همراه شد. عده‌ای از حضور وی در برنامه و پذیرفتن اینکه «ا - ع» اوست و توضیح مسئله دفاع کردند.

کد خبر : ۵۹۵۷۳
0
۰
ارسال نظر