اجاره بها سرسام آور شد؛ نرخ عجیب سوئیت ۲۰ متری!

گزارش از بازار مسکن تهران نشان می دهد نرخ اجاره بها عجیب و غریب شده است به طور مثال برای اجاره سوئیت ۲۰ متری ماهانه ۱۵ میلیون تومان باید پرداخته شود.

اجاره بها سرسام آور شد؛ نرخ عجیب سوئیت ۲۰ متری!
کد خبر : ۵۴۰۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم؛ اگرچه فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی مستأجران با فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسیده اما بازار اجاره سوئیت و اتاق همچنان در پایتخت داغ است. تقاضای بالا در این بخش و کم‌کاری دولت‌ها به‌خصوص دولت حسن روحانی، باعث شده تا شاهد قیمت‌های بالا برای اجاره این نوع سرپناه باشیم.

به‌عنوان مثال یک سوئیت بدون اتاق 22 مترمربعی (زیرهمکف) با اجاره ماهانه 6 میلیون تومانی آگهی شده است. سوئیت بدون اتاق 25 متری در تجریش با ودیعه 50 میلیون و اجاره ماهانه 6 میلیون تومانی آگهی شده است.

سوئیت 20 متری دارای یک اتاق با عمر 30 سال با ودیعه 25 میلیون و اجاره ماهانه 2.2 میلیون تومانی آگهی شده است. همچنین در سهرودی شمالی یک سوئیت 22 مترمربعی بدون اتاق 25 سال ساخت با رهن 30 میلیون و اجاره ماهانه 4.5 میلیون، تومانی، سوئیت 30 متر در تسلیحات با ودیعه 85 میلیون و اجاره ماهانه 3 میلیون تومانی، اتاق 20متری در سبلان با ودیعه 5 میلیون تومانی و اجاره ماهانه یک میلیون تومانی و آپارتمان 20متری واقع در هروی با رهن 45 میلیون و اجاره ماهانه 1.8 میلیون تومانی آگهی شده است.

آشفته بازار اجاره مسکن

سوئیت 22 متری در امیرآباد با شرایط پول پیش 30 میلیون تومانی و اجاره 2.5 میلیون تومانی آگهی شده است. همچنین سوئیت 20متری واقع در مهرآباد با عمر 30 سال با شرایط یک میلیون رهن و اجاره ماهانه 15 میلیون تومانی آگهی شده است.

مالک یک سوئیت 20 متری در تهرانپارس آنرا با 20 میلیون رهن و اجاره ماهانه 2 میلیون تومانی آگهی کرده، این سوئیت که در زیرزمین واقع شده بنابر اعلام مالک آن دارای حمام و سرویس بهداشتی است.

کد خبر : ۵۴۰۰۶
0
۰
ارسال نظر