اتفاق تلخ برای تیم سابق “مهدی طارمی”

ریوآوه تیم فصل گذشته مهدی طارمی که به همراه این مهاجم ایرانی به عنوان پنجمی در لیگ برتر دست یافت در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد.

اتفاق تلخ برای تیم سابق “مهدی طارمی”
کد خبر : ۱۹۲۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر ورزشی- در لیگ برتر پرتغال ۱۸ تیم حضور دارند که در پایان تیم‌های ۱۷ و ۱۸ به دسته پایین تر سقوط می کنند و تیم ۱۶ هم باید در مرحله پلی آف حاضر شود.

در حال حاضر تیم ریوآوه با ۳۱ امتیاز نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است و به عبارتی در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

اگر جدول در چهار هفته مانده به پایان بازی‌ها دست نخورده باقی بماند ریوآوه در جدول بازی‌ها باقی می‌ماند اما آن چیز که شانس ریوآوه برای بقاء کم کرده است قرعه این تیم در چهار هفته پایانی است.

این تیم در چهار هفته پایانی باید با تیم های اول و دوم جدول بازی کند. یعنی اسپورتینگ و پورتو. از سویی یکی از بازی های این تیم در برابر سانتا کلارا خواهد بود که تیم هفتم جدول به حساب می‌آید و در دیگر بازی باید به مصاف ناسیونال برود که همانند ریوآوه برای بقاء در جدول بازی‌ها تلاش می کند.

برنامه بازی‌های باقی مانده ریوآوه از این قرار است:

هفته ۳۱: اسپورتینگ - ریوآوه

هفته ۳۲: ریوآوه - سانتا کلارا

هفته ۳۳: ریوآوه - پورتو

هفته ۳۴: ناسیونال - ریوآوه

ریوآوه فصل گذشته همان طور که اشاره شد به همراه مهدی طارمی به عنوان پنجمی دست یافت و کمتر کسی فکر می‌کرد بعد از جدایی این بازیکن ریوآوه با افت فاحشی روبرو شود تا جایی که این روزها باید برای ماندن در جدول بازی‌ها تلاش کند.

یکی از اتفاقات جالب لیگ برتر پرتغال در هفته‌های پایانی جدال ریوآوه با پورتو است. تیمی که مهدی طارمی را در نوک خط حمله را دارد. شاید گل یا گل‌های مهدی طارمی در این بازی سند سقوط ریوآوه را امضاء کند.

به هر صورت این اقتضای فوتبال حرفه‌ای است و مهدی طارمی چاره‌ای ندارد در این بازی یک اتفاق تلخ را دنبال کند؛ کمک به امتیازگیری پورتو که منجر به سقوط ریوآوه خواهد شد.

بدون شک اسپورتینگ هم برای نهایی کردن قهرمانی‌اش در برابر ریوآوه با نیت پیروزی بازی خواهد کرد. همین طور سانتا کلارا و ایضا ناسیونال که کورسویی امید برای ماندن در جدول بازی‌ها دارد.

فاصله بوآویستا تیمی که در رده شانزدهم جدول قرار دارد با ریوآوه تنها ۲ امتیاز است. ثبت یک شکست در پرونده ریوآوه و یک پیروزی از سوی بوآویستا جای دو تیم را تغییر خواهد کرد. آیا مهدی طارمی سند سقوط تیم ریوآوه را امضاء خواهد کرد؟

کد خبر : ۱۹۲۹۴
0
۰
ارسال نظر