اتفاقی عجیب؛ بهترین فیلم جشنواره قهر کرد!

حذف آرای مردمی در جشنواره فجر باعث شد تهیه کننده فیلم “ملاقات خصوصی” یکی از بهترین فیلم های جشنواره از داوری جشنواره خارج شود.

اتفاقی عجیب؛ بهترین فیلم جشنواره قهر کرد!
کد خبر : ۷۴۱۲۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا؛ تهیه کننده فیلم «ملاقات خصوصی» با انتشار نامه‌ای به دبیر جشنواره فجر اثر خود را از داوری در این رویداد خارج کرد.

امیر بنان اعلام کرد که ساعت ۱۹، ۲۱ بهمن ماه به مسعود نقاش‌زاده دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نامه نوشته و بعد از حذف سیمرغ مردمی از این رویداد، درخواست حذف این فیلم از داوری را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: پر شورترین و محبوب ترین فیلم جشنواره مشخص شد

او در متن نامه خود که نسخه‌ ای از آن را هم برای ایسنا ارسال کرده، نوشته است:

«نظر به عدم توجه به آرای مردمی در جشنواره فجر و حذف آن و از طرفی با عنایت به اینکه به زعم این حقیر این تصمیم اثر وضعی در سینمای ایران دارد، ضمن سپاس از حضرتعالی و سایر همکاران‌تان بدین وسیله اعلام می‌دارم که فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی آقای امید شمس و تهیه‌کنندگی اینجانب را از داوری جشنواره خارج نمایید و در هیچ یک از رشته‌ها داوری نشود.

انشاالله که جوابی برای حق الناسی که ضایع شد داشته باشید. در پایان از همه مردم عزیز و تماشاگران فیلم ملاقات خصوصی صمیمانه تشکر می‌کنم و سپاسگزارم و امیدوارم به یاری حق تعالی در اکران عمومی بتوانیم میزبان خوبی باشیم.»

کد خبر : ۷۴۱۲۷
0
۰
ارسال نظر