آمار جدید فوتی های کرونا طی 24 ساعت گذشته

طبق تازه ترین آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند، افزود: مجموع جانباختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

آمار جدید فوتی های کرونا طی 24 ساعت گذشته
کد خبر : ۶۵۴۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، بعد از ظهر سه شنبه در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه از دیروز تا امروز ۶ هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، گفت: مجموع بیماران به یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

لاری با اظهار تأسف از اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند، افزود: مجموع جانباختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۱۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری افزود: ۳۸۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون ۹ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

آخرین تحلیل ها

لاری گفت: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

منبع: مهر

کد خبر : ۶۵۴۲
0
۰
ارسال نظر