آغوش کامران و هومن به روی “پرستو صالحی” باز شد/ عکس

پرستو صالحی تصویری را از خود در کنار کامران و هومن برادارن لس آنجلسی به اشتراک گذاشت.

آغوش کامران و هومن به روی “پرستو صالحی” باز شد/ عکس
کد خبر : ۵۳۶۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پرستو صالحی بازیگر مطرحی که به تازگی مهاجرت کرده در اینستاگرامش عکسی را با کامران و هومن خوانندگان لس آنجلسی منتشر کرد.

آغوش کامران و هومن به روی "پرستو صالحی" باز شد

پرستو صالحی با آه و ناله خود را تبرئه کرد

پرستو صالحی بازیگر شناخته شده اما نه چندان معروف ایرانی است که چند روز پیش با آه و ناله از ایران برای همیشه مهاجرت کرد.

این بازیگر زن در صحبت های خود گریه می کند و می گوید به خاطر خانواده مجبور به رفتن شده است و با خواست خود نبوده!

پرستو صالحی خیلی وقت است که کم کار شده و قطعا حالا که در خارج از ایران به سر میبرد خوشحال است و این بغض و اشک ها تنها برای تبرعه کرن خود از این حرکت می باشد.

خانم بازیگر در ویدیوی که از خود منتشر کرد گفت قصد کشف حجاب ندارد اما با سرعت تصویری استوری کرده که در کنار «کامران و هومن» دو برادر خواننده ایرانی آن هم دست به کمر حضور دارد.

پرسو صالحی به شخصه نگفت به کدام کشور رفته اما از آن جایی که کامران و هومن در ترکیه کنسرت دارند قطعا خانم بازیگر هم در این کشور می باشد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

البته این حرکت خانم بازیگر آن قدر ها هم دور از انتظار نبود زیرا او ظاهرا به زور در ایران مانده بود و علاقه ای هم به حجاب نداشت و با توجه به حواشی که داشت انجام چنین کاری بعید نبود. احتمال می رود تا چند وقت دیگر تصاویر کشف حجابش هم در بیاید!

پرستو صالحی زمانی که در ایران حضور داشت گاهی اعتراضات تند و تیزی در مورد مسائل سیاسی می کرد و با وجود اینکه بازیگر پر کاری هم نبود اما بیش از 2 میلیون فالوور در اینستاگرام نیز دارد.

کد خبر : ۵۳۶۱۷
0
۰
ارسال نظر