آزمون هوش؛ چه کسی مرد را در رستوران به قتل رسانده است؟

قتلی در یک رستوران اتفاق افتاده است. در صحنه قتل سه شخص وجود دارد، یک زن و دو مرد. یکی از افراد موجود در تصویر مرد را به قتل رسانده است.

آزمون هوش؛ چه کسی مرد را در رستوران به قتل رسانده است؟
کد خبر : ۱۶۰۳۱۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرنما، آیا می‌توانید تشخیص دهید چه کسی مرد را کشته است؟ با انجام این معما مغز خود را به چالش کشیده و ثابت کنید که ضریب هوشی بالایی دارید.

از نظر علمی ثابت شده است بازی‌های فکری و معماهای هوش ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی‌های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می‌کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

معمای قتل در رستوران

تصویر سناریوی وحشتناک و غم‌انگیزی را نشان می‌دهد. مردی در یک رستوران به طور مرموزی به قتل رسیده است. در صحنه قتل سه نفر وجود دارد و خوشبختانه قاتل هنوز نتوانسته از صحنه جرم فرار کند.

اکنون ما از شما می‌خواهیم تا حس کارآگاهی خود را فعال کرده و به این سوال پاسخ دهید: «چه کسی مرد را به قتل رسانده است؟»

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب معمای قتل در رستوران

اگر از مهارت‌های هوشی خوبی برخوردار باشید، پس مطمئنا این معما را حل کرده اید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید نگران نباشید، برای دانستن جواب معمای قتل در رستوران به تصویر زیر نگاه کنید:

زن مرد را در رستوران به قتل رسانده است.

به همین سادگی، خانمی که در سمت راست تصویر در حالی که شوکه به نظر می‌رسد قاتل است. چون او یک قیچی خونی را در موهای خود مخفی کرده است.

کد خبر : ۱۶۰۳۱۶
0
۰
ارسال نظر